Sunday, February 27, 2011

FOUR DAYS TO GO

Last night my art friends held a "bon voyage" party for me and we had such a good time together. Thank you all for the great present - I went and took the first little step and bought a few pastel pencils and paper for the trip....without you I would have left it - I hope they bring me lots of inspiration.

I think this will be the last of the blogs from here..... next time I do this will be in Paris.

A la prochaine mes amis et les proches - (goodbye my friends and family)

1 comment:

  1. Hi Nita

    Hoop jy't al lekker ingesettel. Ek weet dit gaan n bitter soet ervaring wees met al die wonderlike inspirasie van n pragtige wereld stad aan die een kant en die verlange na jou veilige huis en gesin aan die ander kant. Maak die meeste van die een kant. Geniet dit en bederf jouself n bietjie. Die ander gaan jou meer waardeer omdat hulle vir n rukkie sonder jou moet klaar kom. Ek hoop om wonderlike werke te sien wat deur hierdie trippie geinspireer is. Baie liefde.

    ReplyDelete